5 november 2013

Treinen

Nog een maand en dan is mijn weekendvrij abonnement van NS afgelopen. Ik prop mijn weekenden vol met familie bezoek, theetjes drinken met vriendinnen, een kijkje nemen in de nieuwe Hay store in Amsterdam en natuurlijk prullaria zoeken op rommelmarkten! Hoe verder hoe beter!
Afgelopen maand bezocht ik markten in Vorden, Harderwijk en Leusden. Mijn buit - een blikken doos van Maggi - een gek maar heel mooi beeldje van een pelikaan - een kinderbordje en mijn tofste vondst - een zware zwarten glazen diamant!




21 opmerkingen:

  1. Wauw, die pelikaan!! Echt geweldig! Wat leuk om de tijd te nemen zo door het land te reizen trouwens.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb nog geen kinderen:-), dat scheelt.
      De pelikaan is super. Ik kan alleen niet zo goed vinden op internet door wie het is gemaakt:-S of waar het vandaan kwam.

      Verwijderen
    2. Ping! geen kinderen, dat is het :-) Ik vroeg me al af waarom ik dat heerlijke struinen niet meer deed ;-) Enjoy it while you can!

      Verwijderen
  2. Owwwww dat bordje van Kahla...jaloers!! Het theepotje had jij ook al toch? Geniet van al het fijns!! ;)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Zijn ze van Kahla? Kon ik niet goed lezen op de achterkant van het bord;-0

      Verwijderen
  3. Wat heb je leuke dingen gevonden, van alles wat zo te zien. Dat blik is super, die pelikaan kom je ook niet iedere dag tegen bij de kringloop en dat bordje is ook schattig. Enne...diamonds are a girl's best friend! Pascale X

    BeantwoordenVerwijderen
  4. De diamant en het blik zijn mijn favorieten! Leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi, wat leuk dat je dat doet. Je was trouwens heel dicht bij mij in de buurt dan (Leusden), dat is een dorp naast de dorp waar ik woon:) Mooi kinderbordje ook!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het was een hele leuke kofferbakmarkt in Leusden op een grote veld. Moet je volgende keer ook gaan!

      Verwijderen
  6. Oeh, dat bord :) Liefde! Jammer dat je abonnement bijna afloopt, maar je hebt er goed van genoten of niet?! Ik vind die diamant heel gaaf, ik wil er binnenkort ééntje maken van cement.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. oh, eentje van cement! Dat is tof! Ga je dat op je blog zetten:-)! Ja!

      Verwijderen
  7. o jammer van je NS abonnement zo kwam je nog eens gratis ergens....
    De diamant is erg bijzonder!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. ohh, wat een goeie vondsten! Die pelikaan is zo mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heerlijk hè, een beetje ronddwalen en dan zulke mooie dingen tegenkomen! I like <3

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Stuk voor stuk weer mooie vondsten, leuk hoe jij dat altijd voor elkaar krijgt. Dat Maggie blik vind ik helemaal geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Zo'n Maggi blik kwam ik van de week ook tegen bij de kringloop, toevallig zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat heb je weer fijne spullen gekocht Heis! Jammer dat je treinabonnement ten einde is, toch wel lekker gratis reizen in het weekend. Vooral als vrienden het en der verspreid wonen. Is een nieuwe erg duur?

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for taking the time to leave a message.
I appreciate and love every comment!
xo