30 januari 2014

In de ban van de ananas

Wil je ook een gouden ananas, maar geen tijd om vele rommelmarkten af te struinen? Bezoek de Zara Home - het huisje van Sponge Bob is daar te koop!
Gisteren liep ik met mijn zusje in de Zara Home in Rotterdam en ik spotte een oerwoud aan ananassen, gouden schilpadden en palmbomen. Hoogtepunt voor mij is toch wel de ananas lamp - wel een beetje duur. Ik wacht vaak tot de sale tot het kopen een duur item, zo heb ik mijn goudkleurige borden ook voor de helft van de prijs gekregen. Dus het wachten kan de moeite waard zijn. Alhoewel ik betwijfel of deze lamp dan nog te vinden is, hij is al meerdere keren uitverkocht.
Helaas is niet in elke grote stad een Zara Home te vinden, wel in Amsterdam, Den Haag en Rotterdam, maar ze hebben ook een online webshop.
Vind je het vreselijk de hysterie aan papegaaien, bonte kleuren en goud? Of waardeer je het wel net als ik?
Bron
Foto interieur van Sheila Liao Jen

16 opmerkingen:

  1. Hmm, ik hou denk niet van goud interieur, ik ben sowieso niet zo weg van goud. Ook niet qua sieraden. Die gekke beeldjes als een ananas of papegaai, kan ik juist wel waarderen! Lekker origineel!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Waaaa, to die for! Gelukkig hebben wij geen Zara Home, ik zou alles mee naar huis slepen. Ik ben met webwinkelen gelukkig wat gereserveerder...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik kan die 'hysterie' van papegaaien, goudkleurige tierelantijntjes etc. wel waarderen. Maar wel gedoseerd, anders vind ik het al gauw to much.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik ben niet van het goud, ook niet op het gebied van sieraden. Zilver en rosekleurig vind ik wel weer mooi. Ach ieder heeft zo zijn tic toch? Ik hoop wel van harte dat die lamp voor jou in de sale komt! Pascale X

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Aaawh ik vind 'm zo fout, dat ik 'm onwijs leuk vind! Heel tof! Ik ben sowieso fan van Zara Home!

    Love,

    Rowan


    Personal Style Blog WWW.REDREIDINGHOOD.COM

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Niet echt mijn ding, zo'n gouden ananas, maar Zara Home is wel errug leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ugh, i love gold servies! Ik vind de lamp ook fantastisch!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een beetje humor in het interieur kan ik zeker wel waarderen! ;-)
    Het plaatje met het Lenneke Wispelway vaasje vind ik echt prachtig.
    Succes met je zoektocht naar fout goud! Haha.
    Fijn weekend! Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mijn meest gelezen blog gaat over mijn vogelbeelden verzameling :-) mijn lief wordt er minder blij van maar ik ben er dol op. Ook op die leuke collectie die jij hier bij elkaar hent gebracht!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oeh, ik hou van de Zara! Looking good!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Niet echt mijn ding, hou ook niet zo van goud.. Ziet er wel grappig uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. haha géwéldig dit! Niet voor in mijn huis, dat dan weer wel:) haha. Wat ongelofelijk duur zeg, die ananaslamp! Ik ga voor je duimen dat je 'em snel in de sale scoort!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. het is goud, het glimt, het is overdetop en OOK nog eens een ananas! dit moet ik eigenlijk gewoon hebben. Maar inderdaad, jammer van het prijskaartje.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Dag Heis,

    Er stond vandaag een artikel in de NRC NEXT over ananassen, moest meteen aan je lamp denken en aan jou! Misschien kan je het artikel ergens nalezen, of heb je het zelfs al gelezen! Fijne avond,

    Fooky

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Leuk! Ik ga het even opzoeken! Ananas is ook vet hip cool.
      Hoe gaat het, Fooky? Ik heb op de rommelmarkt nog een kasboekje gevonden. Wil je er nog 1 hebben?
      Groetjes!

      Verwijderen

Thanks for taking the time to leave a message.
I appreciate and love every comment!
xo