4 augustus 2014

Mollie Makes Party & Wedding boek review

Je denkt vast, die vriend van mij is op de knieën gegaan en heeft me ten huwelijk gevraagd... Helaas, maar wie weet. Ik kijk graag huwelijksfoto's op het internet. De mooiste series vind ik die van feesten waarbij je merkt dat er veel zelf gemaakt is in de aankleding en versiering. Het geeft een intiem en warme uitstraling aan het geheel bijzonder feest.

In Mollie Makes Party & Weddings staan 20 projecten, van haken tot vilten, van breien tot papier. Elk project is prachtig gefotografeerd met een korte werkomschrijving. Vol inspiratie begin je om aan je huwelijksfeest een persoonlijke tint te geven.
Tip: Voor iets meer dan een tientje kan je het boek aan een aanstaande bruid kado geven!

Touwens bij Tirion Creatief kun je een geweldige prijs winnen. Upload een haakselfie op hun facebook pagina en win een geheel verzorgd bezoekje aan de creatieve beurs - Creation & Savoir-Fair - in Parijs! Ik doe mee!

3 opmerkingen:

  1. Oh wat leuk! Vroeger hè......dan had ik meegedaan.
    Nu laat ik het aan anderen over en kijk ik lekker toe.

    Trouwens ben jij zo traditioneel, dat je vriend je ten huwelijk moet vragen?
    Ik dacht dat jij wel ge-emancipeerder/feministischer was.

    Succes en liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Cute! Vooral het lijstje...wij hadden een geborduurde borduurring als ringkussen ^_^

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk boek! Goh ik had niet verwacht dat je graag wilde trouwen joh! Maar wie weet leest je vriend dit nu ook *hint hint*

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for taking the time to leave a message.
I appreciate and love every comment!
xo