27 november 2015

A Thousand Little Stories


Op een doordeweekse dag werd ik wakker. De zon scheen, en ik dacht ~ Ik wil een nieuwe blog.
2010, iedereen was aan het bloggen en dat wilde ik ook. Ik verzon snel een naam ~ Mejuffrouw Ekster. Ik was een meisje met als levensdoel zoveel mogelijk sieraden te verzamelen, vandaar de naam Ekster. En je eerste blog, dan ga je toch meteen aan de slag zonder na te denken. Ik poste voornamelijk over mode en mijn eigen outfits. Maar ik ging verhuizen naar een echt huis en mijn outfits maakte plaats voor DIY's, interieur en kringloopschatten.
Vorig jaar had ik even een pauze. Ik had weinig inspiratie en daar uit vloeide een nieuwe alterego uit ~ Yes We Are Open. Ik bleef maar twijfelen over mijn nieuwe naam. Maar 3 maal is scheepsrecht, en ik denk ook mensen om me heen worden gek van mijn nieuwe alter ego's. Ik blijf bij mijn nieuwe naam. Ik heb er immers speciaal een nieuwe banner vvoor gemaakt van papier. Tijdens het knippen dacht ik eens goed na. Bloggen is voor mij kleine verhaaltjes schrijven. Vandaar de naam ~ A Thousand Litlle Stories ~ en ik ga 1000 berichten schrijven!
Mijn oude blog heb ik weggegooid, ik voelde me daar een beetje verdrietig bij. Ik heb er toch 5 jaar aan gewerkt. Maar driekwart van de content past niet meer bij mij. Maar ik nam 48 berichten mee naar mijn nieuwe blog, die niet prullenbak waardig zijn.

Lezers, klik even naar mijn nieuwe blog~ A Thousand Little Stories

4 opmerkingen:

Thanks for taking the time to leave a message.
I appreciate and love every comment!
xo